Wij zijn open op afspraak, bestellen en afhalen is natuurlijk ook nog steeds mogelijk.

Wij zijn blij dat wij jullie weer op afspraak mogen verwelkomen in onze winkel! Wil je een afspraak maken? Dat kan door ons te bellen op 0522-466800 of door een aanvraag te doen via ons online formulier! Uiteraard volgen wij tijdens deze afspraken de RIVM richtlijnen.

Hoelang duurt mijn afspraak?

Wij werken niet met vaste tijdsvakken, maar passen hierin maatwerk toe. Wanneer je een afspraak maakt bepalen wij samen met jou hoeveel tijd je nodig hebt.

Vraag hier je afspraak aan

Kan ik vrij door de winkel lopen?

Ja, bij het maken van een afspraak vragen wij of je een adviseur wil spreken of liever op eigen houtje de winkel in gaat. Kies je voor het laatste, dan mag je op het door jou gekozen tijdstip vrij door de winkel lopen. Zo kun je dus volop inspiratie opdoen voor jouw huis in een ongedwongen sfeer. Uiteraard dien je hierbij wel rekening te houden met de basisregels en voorzorgsmaatregelen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons gemakkelijk bereiken via verschillende kanalen! Onze klantenservice staat tijdens de reguliere openingstijden voor je klaar, let op de koopavond is komen te vervallen! Dit betekent dat wij van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 uur bereikbaar zijn en op zaterdag van 09:00 – 17:00 uur. Je kunt ons bellen op 0522 – 466800 of mailen naar info@boer-staphorst.nl

Whatsapp en videobellen
Wij zijn bereikbaar via Whatsapp, waar je kan chatten en zelfs kan videobellen met onze specialisten! Je kunt ons bereiken op het nummer 06-51981267, dit nummer wordt alleen gebruikt voor Whatsapp. Heb jij een vraag over een product of een andere woonvraag? Via Whatsapp met het nummer 06-51981267 zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur.

Livechat
Gebruik onze livechat voor je vragen over producten, bestellingen of onze services. Dit kanaal is beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur.

Kan ik bij jullie bestellen?

Ja! Je kan via onze webshop bestellen en kiezen voor thuisbezorgen of afhalen. Staan de producten niet online of zijn ze niet te bestellen? Bel of mail dan met onze klantenservice en bestel via die wijze, ook dan kan je kiezen voor thuisbezorgen of afhalen. Je kunt kiezen uit vooruitbetalen of pinnen. Let op, vanwege de drukte kan je bezorging via PostNL vertraagd zijn.

Kan ik mijn verf door jullie laten mengen?

Het is nog mogelijk om verf te laten mengen in de gewenste kleur! Onze verfspecialisten helpen je graag verder, maak een afspraak via 0522 - 466800.

Kan ik als zakelijke klant nog bij jullie kopen?

Ja, als zakelijke klant kun je op onze bouwmaterialenafdeling nog jouw aankopen doen. Ben je nog geen zakelijke klant? Met een KVK inschrijving ben je ook welkom voor jouw aankopen.

Is jullie DHL-punt nog geopend?

Ja, ons DHL-punt is geopend! Bij onze receptie kun je gebruik maken van ons DHL-punt. We verzoeken je hierbij wel om de RIVM-richtlijnen in acht te nemen.

Laten we samen verdere verspreiding proberen te beperken!