Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over een bestelling bij Boer Webshop? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Wij helpen u graag verder, neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0522 – 466800 of email: webshop@boer-staphorst.nl

Bestellen

  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
    Online bestellingen boven de 50 euro worden voor 2,95 euro thuisbezorgd. Voor bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten 5,95 euro. Kiest u ervoor om de bestelling af te halen bij Boer Staphorst dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    U ontvangt een e-mail met Track&Trace code wanneer de bestelling onderweg is. Zo is het pakketje eenvoudig te volgen. Kiest u voor afhalen bij een Post NL servicepunt, dan ontvangt u een sms/e-mail met de tijd van bezorging op deze locatie. Vanaf dat moment kunt u de bestelling daar afhalen.

 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Zolang uw bestelling nog niet onderweg is kan u de bestelling annuleren. Neem direct contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0522 – 466800 of e-mail: webshop@boer-staphorst.nl Als uw bestelling al naar u onderweg is dan kan u de bestelling retour sturen.


Betalen

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    Uw online aankopen kunt u betalen met IDEAL, Mastercard en Visa.


Bezorgen 

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Het is mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres binnen Nederland te laten bezorgen.

 

  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
    Wij bezorgen alleen binnen Nederland. 

 

  • Kan ik mijn bestelling bij Boer Staphorst ophalen?
    Uiteraard kan u uw bestelling bij Boer Staphorst ophalen. Ligt de bestelling klaar, dan ontvangt u een e-mail met het bericht dat de bestelling afgehaald kan worden.  

Retourneren

  • Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
    Wilt u een online bestelling ruilen of retourneren, neem dan contact op met de klantenservice van onze webshop. Deze kunt u bereiken via tel.nr. 0522-466800 of e-mail: webshop@boer-staphorst.nl 

    Als uw retourverzoek is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail met verzendinstructies. Zodra het artikel retour gekomen is ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging. In het geval van ruilen zal na ontvangst het nieuwe artikel verstuurd worden. Binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen zal het aankoopbedrag terugbetaald of verrekend worden. Het is ook mogelijk om uw aankoop te herroepen via het modelformulier voor herroeping. 

    Richtlijnen voor retouren via de webshop

    • Retourneren of ruilen is mogelijk binnen de bedenktijd van 14 dagen.
    • Het product is in originele staat en zit in de originele, onbeschadigde verpakking voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
    • Het is niet mogelijk de bestellingen terug te sturen via de postbode of de bezorger.
    • Retourzendingen worden afgegeven bij een Post NL servicepunt. Bekijk hier de dichtstbijzijnde Post NL servicepunten bij u in de buurt. 

 

  • Moet ik zelf de verzendkosten betalen voor het retourneren?
    Verzendkosten voor het retourneren betaalt u zelf, tenzij anders afgesproken.

 

  • Worden er nieuwe verzendkosten in rekening gebracht bij het ruilen van een artikel?
    Voor de nieuwe bestelling berekenen we ook kosten voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling, tenzij anders afgesproken. 

 

  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
    Binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen zal het aankoopbedrag terugbetaald of verrekend worden. 


Klacht

  • Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?
    Neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0522 – 466800 of e-mail: webshop@boer-staphorst.nl